Hvalpe

mandag den 19. maj 2008

Min cykel

Et lo lavet til en skitse udfordring
på 1-2-3-scrap.

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

super lækker lo flot brug af skissen :)

Netti sagde ...

Dener så sød og jeg er vild med dit billede. dejlig farvevalg.

lam sagde ...

super lækkert layout med flotte detajler. jeg træk lidt på smilebåndet da jeg så dit layout, for jeg kender jo historien bag billedet ;O)

Karina Beck sagde ...

Super lækkert bidrag til konkurrencen. Er vild med detaljer og farver. Tror jeg må lifte det en dag ; )

Pia sagde ...

super flot bidrag med mange detaljer og dejlige farver

maria sagde ...

Super flot Lo, i nogle skønne farver.

troll13 sagde ...

Skønt LO, lækre detaljer og dejlig cykel du har ;o)

Vivi Renée sagde ...

Super flot Lo....
Dejlige farver du har sat sammen !
God ide med fuglene og "blonde" kanterne.....det har jeg ikke set før :)